Kategorie

Producenci

WYSYŁKA I ZWROTY

W jaki sposób wysyłamy do Ciebie paczkę?

  • wysyłka kurierem za pobraniem - płatność przy odbiorze
  • wysyłka zwykłym kurierem - przedpłata na nasze konto bankowe którego dane do przelewu otrzymuję klient na podany adres e-mail
  • wysyłka PACZKA W RUCHU - przedpłata na konto oraz wysyłka do wybranego przez klienta w jego okolicy Kiosku Ruch, klient odbiera paczkę w kiosku.
 

Zwykle zamówienia realizowane są do 3 dni roboczych.

Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską K-EX lub za pośrednictwem PACZKA W RUCHU.

Sprzedający nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego.

Towar wysyłany jest i dostarczany wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Co rozumiemy pod pojęciem "zwrot towaru"?

Zgodnie z obowiązującym prawem, klient może odstąpić od umowy zakupu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem jest odesłanie towaru na adres sklepu (wszystkie koszty ponosi kupujący), wraz z oświadczeniem o rezygnacji z zakupu zawierającym dane niezbędne do zwrócenia pieniędzy na konto klienta oraz dokumentem potwierdzającym zakup (faktura, paragon). Zwrócony towar powinien być w nienaruszonym opakowaniu fabrycznym. Towary, które były używane/podłączane nie podlegają zwrotowi.

Pieniądze za zwrócony produkt zamawiający otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu.

Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych do niego za pobraniem.

Podstawą uznania reklamacji transportowej (uszkodzenia) i ilościowej przesyłek kurierskich i pocztowych jest tylko protokół szkody, sporządzony w chwili dostawy i na obowiązującym druku przewoźnika, potwierdzony przez odbiorcę i kuriera - przesłany (czytelny skan lub zdjęcie) na podany adres mailowy.

Okres udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację wynosi do 14 dni od daty jej zgłoszenia w dniu roboczym (wraz z wymaganymi dokumentami). Reklamacje, w miarę możliwości, załatwiane są w najkrótszym możliwym terminie (bez zbędnej zwłoki).

Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie mają zastosowania, w przypadku, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego uprasza się, aby zawsze przed odebraniem sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu.

Reklamacje mogą być składane w formie pisemnej na adres sprzedającego lub na adres e-mail: biuro@deltate.com.pl


Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

eBiuletyn-Newsletter